'ופרצת' • שלוחי חב"ד התמקצעו ברשתות החברתיות

    מלבד ההכוונה המקצועית העמידו צוות "חב"ד במדיה" שניהלו את יום העיון, אפשרות למנהלי בתי חב"ד לקבל שירות מקצועי ביותר שיפעיל עבורם את הדפים המקוונים שלהם ויאפשר להם להתמקד בשאר הפעילויות החשובות
    ארי וידר No Comments on 'ופרצת' • שלוחי חב"ד התמקצעו ברשתות החברתיות

    המוטו של חב"ד לפיו לא נלחמים בטכנולוגיה אלא מנצלים אותה להפצת יידישקייט, מחייבת את אנשיהם להתמצא ולהיות מעורבים בכל הפלטפורמות המתקדמות • בכפר חב"ד נערכה לשלוחים השתלמות מיוחדת ברשתות החברתיות

    מלבד ההכוונה המקצועית העמידו צוות "חב"ד במדיה" שניהלו את יום העיון, אפשרות למנהלי בתי חב"ד לקבל שירות מקצועי ביותר שיפעיל עבורם את הדפים המקוונים שלהם ויאפשר להם להתמקד בשאר הפעילויות החשובות
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאמרו הידוע של הרבי מליובאויטש כי "חזקה על תעמולה שאינה חוזרת ריקם" וחזונו לנצל כל כלי להפצת יהדות, הביא את שלוחי חב"ד בישראל להתכנס ליום עיון מקצועי בנושא הפצת היהדות באמצעות הרשתות החברתיות.

    אתמול התקיים בכפר חב"ד יום עיון מקצועי בו התכנסו מעל 100 שלוחים מכל רחבי הארץ כדי ללמוד על ניצול נכון של הרשת החברתית ואמצעי הטכנולוגיה המתקדמים לטובת הפצת היהדות.

    את ההרצאות מסרו אנשי מקצוע מהשורה הראשונה שהביאו בפני הנוכחים את האפשרויות הרבות העומדות כיום לשלוחים מנהלי בתי חב"ד, להפיץ את היהדות גם באמצעים אלו. כאשר על פי הנתונים מצויים כיום ברשתות החברתיות בישראל למעלה מארבע מיליון משתמשים.

    מלבד ההכוונה המקצועית העמידו צוות "חב"ד במדיה" שניהלו את יום העיון, אפשרות למנהלי בתי חב"ד לקבל שירות מקצועי ביותר שיפעיל עבורם את הדפים המקוונים שלהם ויאפשר להם להתמקד בשאר הפעילויות החשובות. השליח ר' יוסף וויספיש הסביר למשתתפים את הפוטנציאל הגלום ברשתות החברתיות.

    אחריו נשא דברים הרב שמואל ביסטריצקי שליח חב"ד בסביון ומי שעומד מאחורי מיזמים רבים בתחום התקשורת המקוונת שהציג בפני המשתתפים דוגמאות מפעילות שהוא מקיים גם ברשת החברתית והראה עד כמה הפצת היהדות מקבלת מימד שונה לחלוטין כאשר יש את הידע המקצועי והנכון להשתמש ברשת האינטרנט.

    את יום העיון הנחה הרב יחיאל גלוכובסקי שעמד על כך שלמרות היתרונות החשובים הקיימים ברשת והצורך להשתמש בהם ישנה חובה לפעול בהם במלוא הזהירות ובמירב הרגישות כך שלא יצא חלילה שיצא שכרו בהפסדו של המשתמש.



    0 תגובות